Saturday 13 October 2012

cerite bukan 'ceri'te..


 Assalamualaikum semua..salam kembali.. :) ari ni..sebenarnye ari last convo kat U di mana aku belajar..haha..jadi kami pun xde laa outing mahupun overnight..tapi bagi aq x kesah..sbb xde duet..nak kua apenye..haha..aku nak cerita serba sedikit..haaa..aku ni sebenarnye Fadzli Ezry Wahid..hehe..belajar??haaaa..pas2 ni aq cerita..sebenarnye aq bru bangun tdo tp xde mood nak study..jadi aq pon terdetik nk berkongsi ngan korang semua pasal kawn2 aku..hehehe..kami ni student yang bekerja..hahaha..hurmm..aq ade ramai kawan..hee..best bhai..nanti aq tunjuk laa gambar..hahaha..x nak buang masa jom kte tgk gmbr..


hensem and ayu x semua??hensem kan??hehe..
korang bayangkan dari yang td bertukar kepada ini??haaa!!!
jeng3!!!hey buddy...

phewwwwittt!!! ;)

ni laaa keluarga terindah aku.. <3

No comments:

Post a Comment